Umijece ciscenja zamagljenih stakala

Nije Mercedes,zaista,ali je svakako zamaglio.Ili Mercedes ne magli?Svejedno...
Vozim polako,jer je kisa strasno pocela da pljusti,a nisam siguran u gume...ili jesam,ali opet je to nesto nesigurno.Nije vazno.Sve je super,u autu ,,pichi'' :,,..rekla si mi da ne volis zimu,da na zimu tebe tuga sjeca..'' ,tacnije poznatije kao D+ radio stanica...sevdachka!Stizem do zeljene destinacije i trebam jednim potezom volana da se parkiram ,,u rikverc''... sto se desava?!Nista se ,,zivo'' ne vidi...mrtvo,da ne pominjem.Tada nastupa konflikt privlacenja-odbijanja i nastaje frustracija.Razmisljam...sa jedne strane nalazi se mogucnost da uzmem krpu koja se nalazi u lijevim vratima,okrenem se,prekrstim i pretucem noge,istegnem se nazad i obrisem zamagljeno staklo,dok...sa druge strane,jednostavno,krenem u rikverc i ,,po osjecaju'' parkiram auto na zeljeno mjesto.I sa jedne i sa druge strane ,postoji rizik.U prvom slucaju veci,zato sto moze da mi se ukoci noga i da ostane takva,a u drugom,promasicu mjesto i udaricu necije auto.Steta je tudja(ili moja ako me otkriju)Che fare?Ako bih se pobrinuo da mi se ne ukoci noga tokom brisanja stakla,onda bih uspio da uradim tri stvari-sacuvam noge,obrisem staklo i parkiram se kako treba.Ali opet,problem je u tome sto je prosto tako mucno,prelaziti preko citavog auta i presaviti se u predjelu stomaka(koji je u proteklih nekoliko mjeseci,narastao)da bi se obrisalo zamagljeno staklo.Rjesenje nije nikako naviralo.Sjetio sam se jedne price koju mi je ispricala jedna nepoznata djevojka,mortus pijana,kad smo cekali red za wc...kaze ona meni da je nekad jedna baba pokusala da se popne na jednu stolicu da bi sa komode dohvatila svoj kovcezic sa njenim starim stvarima.Kad je iz vise puta pokusala da ga dohvati,odustala je.Sve sto je uspjela je da ga dogura do coska,ali ne i da ga dohvati.U trenutku kada se spustala sa stolice,pao joj je kovcezic na glavu i izazvao potres mozga,a ona vjeruje da je ta baba poslije toga umrla.Poentu je izvukla na kraju naravno,a to je da svi ljudi pokusavaju da vrate stare stvari u zivot i proslost ozive,naravno onu prijatnu proslost,ali dok se trude to im ne uspijeva.Onog trneutka kada odluce da idu naprijed,ta ista proslost se vraca i ubija ih na najmoguci apsurdniji nacin.Jako poucna prica,nakon koje je usla u wc i nije je bilo 20 min.Moja besika se ispraznila kod drveta u Njegosevom parku.
Kako god,znam da vas zanima...ocistio sam staklo,parkirao se normalno i evo hodam i dalje kako treba,hvala ovoj djevojci ...

Коментари

Популарни постови