Sjecam te se i dalje

Opet ti se nevoljno vracam... Ali, zapamti- pusti vrijeme da nosi to breme. Neka se ono bori sa tim. Moje je samo da posmatram... i da se ne bunim, jer vrijeme ce uraditi svoje.

Sjecam te se i dalje jasno. I dalje znam na kojem mjestu na lijevoj ruci imas oziljak. Znam i dalje odakle ti. I dalje se sjecam tvog ,,Givenchy irresistible'' parfema, natopljenog na ruci kojoj sam te grlio. Mogu i dalje da prizovem miris gdje se spajaju tvoj potiljak i kosa. I tvog poljupca na lijevoj strani mog vrata. Sjecam se, takodje, svakog naseg razgovora do sitnih sati. I one svadje telefonom dok sam pusio cigaretu na prozoru. I one u tvojim kolima... i one iza tvoje zgrade. Pamtim i svijece koje sam ti kupio, a koje nisi htjela da uzmes. I mog maila u kojem sam ti napisao recept za toplu cokoladu i otkrio ti svoj tajni sastojak. Sjecam se i kad si mi rekla da me volis i da zelis da tako bude zauvjek. Takodje i planova da mi postavis visoke merdevine do tvog prozora od sobe, da udjem spolja, kako niko ne bi vidio... i tvojeg zakljucka da nisi normalna jer ti taj plan vec realizujes. Sjecam se i kutije rafaelo kuglica koje si mi kupila, i tvojeg izraza lica kad si cula da sam alergican na kokos, potom me zagledajuci da li sam dobro kad sam ih sve pojeo.

Sjecam te se i dalje. I sada jos vise vjerujem da to nikada nece proci.
I dalje, u povjerenju sebi, sasvim necujnim mislima, krisom sapnem, sta ako se javis i kazes da zelis sve ponovo?

Коментари

Популарни постови