Usamljenost

Iznova se zaljubljujem u tebe. Nije da ne želim, ali je davno bilo kada se sve to stvarno odigravalo. Čak je i drveće kojem sam se obraćao kada si me voljela posječeno, upravo kao i moja želja za tobom koja se pretvorila u svakodnevnu bolest. Igra moje bolesti zajedno sa tobom koja već odavno ne postojiš, pa čak ni na ulicama grada u kojem zajedno živimo.

Nisam uspio da te vidim, iako se svaki put nadam da će nas ulice sastaviti sasvim slučajno, da bih mogao da okrivim neku kosmičku konstelaciju za to. A sve vodi, gospođice tome da te i dalje volim. Sve je previše očigledno. Da sam ja usamljeni bolesnik, izlomljen na hiljade djelova, zaboravljen od strane jedine koja me može ponovo povezati, a to si ti.

Pravim novi red, a ne želim da ti pišem, jer je i svaka već odavno riječ samo tebi poznata. Vraćam se u dane kada sam te lagao, ali opet iz potrebe da mi ne odeš, nego da zauvijek ostaneš uz mene. Sve je već, gospođice odavno rečeno...


Nikoga neću voljeti kao tebe.

Коментари

Популарни постови