Ja prodajem snove...

: U can't choose what stays & what fades away :


Ja prodajem dušu đavolu. Za ono što želim, znam da u sjenkama pronađem jednog džiina koji će mi pomoći da uhvatim ono što mi treba prije svih. U tamnim obrisima jasne sudbine, čokoladna para pravi oblake, pomiješane sa mirisom cimeta i karanfilića, i tako u krug. Ono što drugima magli pred očima, meni je sasvim jasno. I nije da se ne ponosimo time Zahire, ali smo omraženi. Kroz upravo takvu maglu pronalazimo izgubljene sudbine, ugašene stvari... slično kao i kroz prolazak kroz Čistilište. Sve ono što su drugi bacili, mi umijemo da iskoristimo.

Kako to uvijek i bude, počinje sa igračima... Prva tačka na trapezu. Sasvim neizvjesno. U jednom dahu nas gledaju, dok smo mi sigurni u to što radimo. Jer, ja prodajem snove. Nije tajna da koračam ponosno i da očekujem... možda i više nego što obris moje aure dozvoljava. Kao i to da želim da u tuđim očima budim nikad otkrivene emocije, te da ih oni isključivo vežu za mene. Svakog puta kada me se sjete. I taj osjećaj ne mogu uporediti ni sa čim drugim.

Ko zna kako će se završiti...

Коментари

Популарни постови