Ovdje i sad

Ti si simbol Zadimljenog ogledala. I zapaljeni papir na kojem su ispisane stare alhemijske formule. Ti si vječito pitanje šta je dobro, a šta loše. I sve ono što jeste, a ipak nije. Ti si tišina nakon moje iskrenosti, i prezir nedjeljom veče. Ti si iščekivanje, a ujedno i činjenica da sve što sam mislio nije tako. Ti si loša procjena mojeg zanosa i ono što mi se prvi put dešava. Ti si osmijeh zagledan u telefon dok ti govorim ono najintimnije. I strah od onoga što slijedi posle. Ti si svako pijanstvo i pokušaj da drugima ispričam šta mi je. Ti si ono putovanje u največoj gužvi i oni sati spavanja na pontama. Ti si moje pitanje u Tarot kartama. I šejtan kojim te dozivam. Ti si slika koju pravim, u nadi da ćeš je vidjeti. Ti si pokvarena intuicija na pragu da postane ludilo. I moja tajna koju pričam samo ljudima koje ne znam. Ti si ono ,,dubinsko'' mjesto i sunce koje prži.

Ti si prvi jutarnji udah kad se budim i znam da je zvonilo za novi dan.

Ti si ovo što sad pišem u nadi da češ odgovoriti.

Коментари

Популарни постови