Krvni srodnici

Krvnici!
Da,tako nekako.
Uglavnom,(ovom postapalicom mi je poceo dan,kad kazem pocetak dana,mislim na polaganje kolokvijuma iz rimskog prava),pozeljno je znati da svi imamo srodnike po pravoj liniji i pobocne srodnike do odredjenog stepena srodstva.Ovo je bilo moje pitanje.Tacnije u kojem stepenu srodstva sam sa sestricem? Naravno,vodjen time da se to uci na drugoj godini studija a ne na prvoj,demantovan od strane profesorice,padam. :) Izricito naglasavam da se moje odgovaranje na kraju svelo na redjanje clanova porodice,pa cak i onih koje nikad u zivotu nisam vidio.Eto prilike,pa smo se upoznali.Profesorice,hvala vam.
Izmedju ostalog,djeca mog strica,tj.braca od striceva koji nikada nisu otvorili svoj novcanik da daju ,,koju paru za cokoladu'' su takodje pomenuti,sto sam izbjegavao jer nikad koristi od njih vidio nisam,kako duhovne tako ni materijalne.Ali profesorica insistira na tome,ja posustajem.Htio sam reci :,,Zahvalan sam na vasem altruizmu,ali ja ipak ne osjecam potrebu da ih pominjemo.''-I dalje se odvija redjanje clanova porodice i moj uvid u to da imam sirok spektar srodnika.
Sve u svemu,srecan sam.Ja nisam sam.Krvnici,danas smo se zblizili.
Porodico,hvala i vama.Zbog vas,pao sam rimsko pravo,ali i naucio da nas ima mnogo.

Коментари

Популарни постови