Natalna ideja

Oporavljam se od nekih svojih nezadovoljstava,trudim se da disem a da se manje cuje.Svaki uzdah prati Mjesec u Vagi,nedostaju neke banalne sitnice,ali sta je tu je.Nisam se danas predozirao uopste svojim standardnim porocima,ne uopste,:)
Fali mi para,doduse fali mi vise nego sto to mogu da zamislim,cak sam i razmisljao o mogucem upadu u neke kriminalne vode.Medjutim,ne ide mi to.Geni su cudo.Uhvatili bi me drugi dan i opet nisam nista uradio.Na kraju krajeva ja sam posteno dijete i sa tim stvarima ne smijem baratati.:)
Kako ispratiti dan bez ijedne pomisli da nam fali nesto?Volim svoju duhovnu stranu vise nego materijalnu,cak i radim na njoj i mogu da se pohvalim da je dostigla jedan zavidan nivo.Naime,pijem kafu sa mnogo ljudi i pokusavam da dosegnem njihov materijalni nacin razmisljanja ne znajuci da upravo ti isti ljudi se raspadaju u svojoj kosuljici duhovnog svijeta.Ne bih trampio svoj duh za par mEleona,nije to ono sto mirise dobro kao topla cokolada sa drobljenim ljesnicima i slagom.Upravo tako nesto treba da se krcka uskoro.Presrecno zadovoljan.Ako je ovo uopste gramaticki tacno,ali nije ni vazno.Takodje dobio sam mnogo kritika od strane upravo ovakvih ljudi da vodim previse racuna o gramatici,ali ne marim.Mozda ce neko uceniji naci kod mene milion gresaka,ali ja volim ovo.
Pripadnik onih koji su zasluzni da stvore ono kao ljubav,rekao mi je da ne moze da zamisli svoj zivot bez sexa iako je proveo samo par dana kod ,,mladih kaludjerica''.Saznao je da u zivotu postoje vrijednije stvari,ali se nije dugo drzao tog misljenja.Par pokreta naprijed i vec je moja zamisljena filozofija izgubljena.No,koracam dalje.Nije sve mozda u sexu ali jeste u svemu drugom,jer kako znati da smo ono sto smo kada je sve ovo mozda jedna opticka varka?
Ne,ne moze biti.Ima mnogo dokaza da smo mi ono za sta mislimo da jesmo.Recimo,osjecaj da preispitujemo upravo sve to.Nemojte brinuti.Upravo jeste to sto mislite da jeste.
Do sljedeceg nebuloznog spisa...

Коментари

Популарни постови