Podne kao uvertira

Ne volim dane koji pocinju suncem,pa se u toku dana nivo toplote znatno smanji,jer na taj nacin moj osjecaj da je sve u redu opada.Veliki meteopata.
Da bi sve izgledalo kako treba,ja sam popio svoju jutarnju kafu koja je pocela relativno rano,u nedostatku cigareta,sto je znatno zdravija varijanta od ustaljenih.Nije naravno bilo nekih stvari oko kojih sam se mogao iscimati,osim nekolicina notifikacija na facebook-u i par onih notifikacija mimo ,,obicnih''.A da bi citava stvar bila sasvim obicna,kafa nije bila Kopa vec Grand kafa.Tuzna ambicija nas podgorickih kafedzija da pijemo samo Kopa kafu,eventualno Minas.Ipak sam samo za Kopu .U svakom slucaju,pomislio sam da bi sve ovo bilo lijepo i zacinjeno kada bi mi neko nepoznat poslao poruku i pozvao me na kafu.Ovo je receno sa debelim razlogom,iako ce vecina pomisliti da nisam normalan.Pa,ne bih se tako ja izrazio u nedostatku necije dinamike.Sasvim je prihvatljivo pojesti slane palacinke sa tunjevinom u Venomu i razgovarati o jako ozbiljnim temama,za koje ponekad imam osjecaj da nisam dorastao i da na njih nemam adekvatan odgovor.Ali vazno je da se trudim i da zelim pomoci,jer smatram da dobra karma u zivotu moze mnogo.Inace sam na dobrom putu oslobodjenja karme,radim na tome da nestane sto prije,sto bi moja omiljena sagovornica kad je ova tema u pitanju i mnoge druge rekla da je karma nesto sto moramo otplatiti a to je najbolje uraditi u mladjim godinama.Cak i Dino Merlin sa Eminom Jahovic to lijepo objasnjava(vjerovatno ne misleci na karmu):,,Mladom se moze sve,zelje se lakse prelome.'' Nakon dvije velike slane palacinke,capuccina i par ,,maskiranih'' identiteta,promasaj parking mjesta je bio jako neophodan kak obi se to sve istreslo.Opet i uvijek cu reci :Bolje i to nego ostati bez goriva.
Ono sto nastaje poslije,ne bih da komentarisem.Neciji zivoti iz vijekov aprije nove ere i necija prava u tom dobu su kvalitetna ,,jagoda'' na sve ovo.Povlacenje paralele izmedju zivota Rimljana i jagode.Nidje veze.
Ovo je neka vrsta sinteze.Nemojte me shvatati ozbiljno.Cak i moja Tarot karata na Facebook-u kaze da se danas osjecam previse nezavisno i slobodno i da mi drugi ne mogu prici.Steta sto je to samo karta za danasnji dan.Do citanja...

Коментари

Популарни постови