Podne;Uticaj neceg nevjerovatno ,,bljutavog''.

Svakim danom,sve veci uticaj divne serije ,,Gossip girl'' ili ,,Tracara''-da li se uopste mogu naci adekvatne rijeci za ovako nesto?

Naime,nailazim sasvim slucajno na blog jedne veoma inteligentne ,,djevojcice'' iz I razreda Gimnazije ,,Slobodan Skerovic'' iz koje nosim samo fantasticne uspomene.Blog je otvoren kako bi se ogovarali ucenici istoimene skole...i sve to pod uticajem ,,Gossip girl'',koja budi izgleda nevjerovatnu inspiraciju.Tako je to kad dolaze mladi narastaji.


Da li se neko sjeca generacije '91?

Sasvim dovoljan je i ovaj pasus sto sam posvetio ovoj zivotnoj nebulozi i kulturoloskom soku,koji se javio u jednoj INSTITUCIJI koja zivi mnogo godina!
Slozicemo se da je dvoriste Gimnazije ipak nesto mnogo sladje o cemu bi valjalo pisati...
Dani provedeni uz smijanje,lezanje i poneki obris sunca koji nas je grijao.Onda,mucni odlazak na casove,pa ponovno smijanje i ludovanje.Da ne pominjem,tu nezrelu ,,gnusavost'' prema pojednim profesorima,kojima smo vjerovatni vec svi zahvalni na vecini stvari.
Kolektivno bjezanje...i (u uzim krugovima poznato kao) ,,otpadanje'' u ,,Duet-u'' ili poznatim kaficima ,,kod Stadiona''.Kafe...pizze i ponavljanje.
Ja u elementu da ce mi ostati matematika na polaganje,a onda prof.Delic mi kaze:,,Ajde odlazi,dva.''Sreca.Neopisiva.
I jos mnogo toga.


Prevashodno,ovo posvecujem mojoj Gimnaziji,mojoj generaciji,normalnim ljudima koji su tu ucili i naravno sramno za nove generacije da prave ,,Tracaru'' od mjesta koje ce zauvijek ostati u pamcenju.

Коментари

Популарни постови