Kalimero

Tako valjda izgleda kada se pomiješa neka čudna ljutnja i potreba da se agresija ispolji na neke jednostavne načine. Svakodnevne aktivnosti pomiješane sa ličnim emotivnim bolestima. Jednostavnost misli. Jer, život čine sitnice, i sve ono što se drobi u tim okvirima. Tuđim reakcijama vođeni, dobra terapija kao odgovor na cjelokupnu situaciju jeste pisanje. Drugačije je nemoguće napraviti distancu između onoga što se dešava u toku dana i zaključaka o kojima svakodnevno postoje zapisi ali negdje iznutra.
Vjerovatno sve to zvuči jako konfuzno. Ni ja sam ne znam koja je poenta. Možda neka čudna pomisao da će ovo jednog dana neko pročitati, pozvati i pitati šta je to šta ja želim. I reći da će sve biti ispunjeno u periodu izmežu ispijanja prve, jutarnje kafe i završetka radnog vremena. Ali onog pravog. Ni minut duže. I onda, vjerovatno tada, kada to umirujuće obećanje nastupi, počnem da osjećam pravo zadovoljstvo. Zaboravim na ljutnju, prazni novčanik i frižider koji slabo hladi. Uvijek je tako. U mojim bojama se vjerovatno mogu uočiti promjene. Svakodnevno. Iako nikada nisam znao šta te boje znače, volio sam da posmatram boje raznih ljudi. Obojane omotače, koji svijetle, ali ih niko ne vidi. Osim, naravno, pojedinci... Nekad sam to zvao ,,mi posebni.'' Nema tu ništa ,,posebno''. Jer, kada ste kupili kutiju cigareta metalnim novcem, a tost hljeb karticom sa kojom ne možete trgovati sa deset eura na istoj, onda niste posebni. Makar ne u ovom svijetu. Ali, jednom sam negdje pročitao, da se upravo tada dešavaju najveća prosvjetljenja. Kao i to, da su u tim trenucima, svi najveći umovi ovog svijeta smislili najveće ideje. Ja se ipak opredjeljujem za život bez velikih ideja. Sveden na par izvršnih dužnika, zapravo par više, podgrijani ručak od sinoć i ljubav između prstiju. Ista ona koja svakog puta bezobrazno izmiče. Kao na primjer ljubav koja odlazi za Beograd, autobusom iz Budve, Samo jedan primjer, u nizu. ,,Uh, kakva zbrka.'' Kažu da je Kalimero Rak u horoskopu. Moj horoskopski znak. Ko god da je crtao to pile i smislio ,,ličnost'' istog, vjerovatno je bio u toj potrebi da bude pravedan. Koliko mu je to uopšte dozvoljavala situacija. Šta je situacija, ne znam. Sljedeći stav je Ronhil gold, plaćen metalnim novcem. Ono što ipak može da se koristi i kad pređe ispod deset eura. Kako god...
Kuća miriše na mjesec i na vanilu. Vazduh napolju je zasićen mirisom prosutog cementa i vode koja je oprala to. Kao bol. Kao i ja. Par grumena kamenja po asvaltu, nošeni vodom i otrgnuti od mase.

Često i zaboravljeni!

Коментари

Популарни постови